skyll inte pa hugo

sondag eftermiddag och annu en helg ar over pa andra sidan jorden :)

ifredags blev det som sagt lite shopping, jag kom hem med ett linne och en jattesot kjol sa det tackar vi for :) Sen blev det lite alldagliga sysslor. Kvallen tankte vi ha skrackfilmskvall med filles sista buss hade gatt nar hon fick sluta sa hon var tvungen att ta farjan in till stan och tag darifran, stackaren . Halv tva var hon hemma :(

lordagen flyttade Tonje ut, men det lat som hon hade det bra pa hotellet med jaccuzi och allt ;) blev frukosten och upptackten av en bla himmel som alltid gor en lika glad . Pressning av mig och fille mellan 10-14.30. Med ett litet uppehall mitt pa dagen nar det var som varmast for en springtur. Galet jobbigt.

Kvallen bjod pa halloweenparty, forst pa GVA sen vidare in pa krogen. Kommer inte ihag va det hette men det var sjukt stort och i stort satt alla var utkladda. Det var kul och maktigt. Lite annan kansla an dom halloweenfesterna jag har varit pa :P Kom hem vid halv 5 och jag har aldrig i hela mitt liv haft sa ont i fotterna!

vakna vid 9 for frukost, tankte att jag sen var vard att sova nagon timme till. Dom om min forvaning nar jag vaknar upp klockan 4 pa eftermiddagen :P blev en lite langre tupplur an ja tankt men det var jag vard. Att fa sova ut ordentligt :)
Nu vantar jag pa att fille ska komma hem, sa lat det som det skulle bli pizza ;) 

take care // Carro

Kommentarer
Postat av: moa

allt bra?:)

2010-10-31 @ 06:52:44
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: sebben

Skönt att höra att du har de bra älskling.. så du passar på att shoppa nu när jag är borta va ? när katten är borta dansar råttorna på bordet.. gick de bra att festa då? älskar dej

2010-10-31 @ 07:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0