L&L

här var det tomt, helt glömt bort att skriva men nu så :)

förra helgen var toppen, fredag hos fille :) känns konstigt att hon är borta nu igen men snart är hon tillbaka med oss som vanligt.
Lördag var det kalas god mat och hela tjocka släkten, mer än trevligt :)

och den här helgen som har varit nu har fasen varit en av dom mysigaste under sebbes&min tid tillsammans. var helt underbar. fredagen blev det bowling och god mat, lördagen blev det bubbelbad och kall cider och 3 rätters med gott vin. Idag har vi kollat tv, ätit en god lunch och sen åkte vi hem. En helt perfekt helg :) den tackar vi Lasse&Lena för <3

Ikväll blir det söndagsmys i soffan med mitt älskade hjärta som jag ska pussa på. Du sebastian Hillbom är mitt allt! Jag älskar dig.  Sitter här och känner mig helt upprymd av alla känslor som finns i min kropp. jag är så jäkla kär!

hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0