värre

Det finns inget värre än att tvätta själv. Och idag hade ju jag turen att dra den lotten eftersom Sebbe jobba. Så mellan 11-15 har ja sprungit framochtillbaka hela tiden. Så nu ska ja sortera och stryka det som behövs sen kan man börja andas och börja dagen :P

ikväll blir mys iaf, det ser jag framemot! Imorn kanske det blir uppsala om ja hittar en kompis, vill inte åka dit själv, dessutom brukar mässor inte ge alltför mycket. Fredag kanske träning och en vända med anki sen förmodligen fille en sväng på kvällen. Lördag vankas det 50-års fest och den ser jag framemot mycket :) så välkommen lördag! Sen är det söndag och det betyder vila.

Nej nu ska jag fortsätta så ja blir klar någongång. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0