du

Känslan av att jag inte kan göra någonting svider i mig.
Det som var en lycklig saga har nu blivit till en hemsk mardröm, jag vill bara att någon väcker mig ur den.
Jag hade allt, mitt liv var så perfekt, trodde jag dumma jävla tjej! Det borde ja väl fattat.

För din kärlek skulle jag göra vad som helst, jag skulle ändra hela mig och min personlighet.
Jag skulle använda smink varje dag, jag skulle färga håret en annan färg, jag skulle gå ner i vikt, jag skulle ge dig presenter varje dag, jag skulle städa och diska varje dag, jag skulle alltid vara glad, jag skulle alltid visa min kärlek till dig.
Jag skulle flytta, jag skulle döda! Men det hjälper inte, ingenting hjälper.

Det gör så ont, så fruktansvärt ont i mig.

Det värsta, det absolut värsta är att jag är säker. Du var/är den rätte för mig. Det finns ingen jag älskar så mycket, det finns ingen jag vill vara med lika mycket, det finns ingen jag vill leva hela min framtid med förutom dig, det finns ingen jag känner mig så glad, säker och lycklig med. alla problem runtom bara försvinner. Det finns ingen som är lika underbar.  Men glöm aldrig att du är mitt allt! Jag sa föralltid och jag menade det med. <3

Snälla väck mig någon jag har sovit alldeles för länge nu. jag kan inte fatta att det är sant. jag kan inte!


Kommentarer
Postat av: sofie

<3

2011-01-31 @ 16:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0