Fredag!

Välkommen Underbara fredag, dagen innan bästa lördag :)

igår vart det stan för hela slanten, åkte halv elva och kom hem halv sju! Sånna dagar gillas. Vi hade trevligt, eller jag hade trevligt, milla och sebbe va mest trötta :P  hah tur att dom hade varandra! och vilken glädje när ja sa att jag var klar med alla butiker och kunde åka hem, som ett barn på julafton. Aja det var en bra dag!

Har på förmiddagen hunnit med att damsuga och skura hela golvet samt rengjort toan, så som jag sa till Mia ..

Nu är det bara att hänga med toan i huvudet imorn för den som vill för det luktar gott. och det är bara att kravla på golvet som vanligt för det är rent och fräsch. Så välkomna mina vänner ta för er som vanligt :)
Vadå vankas det fest på tegel ?

Nej nu ska jag ta mig an en promenad eller ett gympass :) sen blir det jobba! hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0