Hottie

Nu sitter man här i soffan nyduschad och stolt över sig själv :) fyfasen vad jobbigt det var, men en sak kan jag säga att det finns ingen känsla som är bättre än när passet är avklarat och man har matat ut all kraft och alla känslor man har. Bara härligt! Jag älskar box :)

annars har jag och sebbe haft ett perfekt teamwork idag, bytt gardiner, städat slängt sopor, diskat och lagat mat. allt går så mycket lättare när man är två!  Imorn får jag se vad som händer, på torsdag hoppas jag på stan. Måste nämligen köpa nya kökslampor och lite smått&gott. Kanske även Millie vill med ?

Fredag blir det back to buisness och lördag blir det mys och party för hela slanten så jag är mer än glad åt kommande vecka :)

Har ju lovat på hetaste bilden från Aussie och håll i hatten för här kommer dom!



Vadå barbie och Ken ? Jag tycker dom är heta som få, bara älskar bilderna.
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: millie

fina bilder. aussie är lite finare än tierpskommun visst ;) självklart vill jag hänga med :D

2011-01-26 @ 10:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0