Maxi

Helgen var hur fin som helst, fredag blev det en efterlängtad promenad sen till Emma för tacos och tjejmys :)
mycket trevligt.

Lördagen åkte jag och tittade på Bosse när hon tävla i skidor, Hon var så duktig så mitt lilla hjärta, sen hem för att byta om och vidare till Fia för mat och fika. Satt fint i magen.
Efter det kom Mackan över och en stund senare kom Milli och perra med, så vi drog igång ett parti Maxi-yatsy. Det är mer än maxi om vi säger så, men det var riktigt kul.
Bästa vännen, bästa kusinen och bästa Älskade runt ett och samma bord, kan det bli bättre ?

Lite senare kom även björn, fille och henkan .  Kan säga så att det var en av dom trevligaste och roligaste kvällarna på länge :)  Fler sånna tack! Klockan 4 var det ändå dags att sova.

igår blev det jobb och träning, idag skulle jag och soffan köra på box båda var laddade då vi fick reda på att den inte började förns nästa vecka, aja lång laddning :P  
Åt supergod middag idag med, Rödspätta med potatis och remoladsås och fin sallad :)


En klok man sa till mig: det är inte vad du äter mellan jul och nyår som räknas utan det du äter mellan nyår och jul. Så nu blir det till att tänka efter före. Men det klarar vi :)

Det som ger än motivation är att läsa om folk som har det precis likadant. Men som sagt bara att bestämma sig!

Nej nu te och frukt till en film kanske :)  // Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0